O floare aduce un zambet....


Intotdeauna mi-au placut florile....cui nu-i plac. Dar foarte rar am primit, nici macar de la puiut nu am prea primit....

Duminica trecuta m-a rugat o prietena sa ma duc sa-i iau de la florarie un aranjament de 120 lei...arata superb, dar si avea cateva kg bune...azi nu stiam de ce ma dor mainile....de la un cos cu flori.....nu orice cos ci unul frumos de la Floraria Bouquet.

In poze se vede vestitul buchet.

Bonus am primit si un buchet de lacramioare....pentru ca radeti sau nu lacramioarele imi plac, dar nici sa ma duc dimineata la 7 in piata dupa ele parca nu-mi surade ideea. Dar pentru ca-s draguta foc (modesta ce sa zic) am primit un buchet de la domnul patron...merci beaucoup.

Am stat si m-am gandit ca si mie tot asa ceva mi-ar fi placut sa primesc la nunta mea, cu siguranta mireasa a fost placut impresionata de cadoul din partea colegilor ei - cam greu dar frumos, sper ca a mancat bine sa-l poata tine sau na are sot acum....

M-am tot gandit dar oare ce flori prefer....Cel mai des am primit trandafiri rosi, dar cel mai frumos a fost my lucky bamboo - de la ( suna a reclama de la bere) cel mai dulce si bun baiat de pe pamant....am sa revin cu o poza cu superbul meu buchet primit acum 2 ani de Valentine's Day....ca in filme mi s-a intamplat...am ajuns acasa si in camera ma astepta buchetul...comandat prin telefon de prietenul meu, care era cam la 3000 km distanta....da da baieti....distanta nu prea conteaza si orice e posibil.

Asa ca nu mai conteaza cate buchete am primit sau ce flori erau, ci sa vina din inima si nu obligatie....

Trandafirii vreo 24 la numar nu i-am putut pastra, dar am pe my lucky bamboo e singura floare din camera mea ...nu prea o ingrijesc eu, ci mama recunosc....dar e al meu...

gata am gasit poza.....sper sa va placa si voua, eu ador buchetul meu :)

Comments