Din muzeu in club - noul trend


Cam cu toti stiti ca in acest week-end ni se pregateste Noaptea Muzeelor. Detalii se gasesc la o simpla cautare aici sau google (dar asta stiti si voi).  

Eu anul trecut am sarit peste acest eveniment, eram probabil prea cu capul in nori ca sa aflu, dar am auzit ca a fost foarte frumos si ca romanu s-a cam inghesuit la evenimentul rerspectiv si nu doar in Sibiu ci in toata tara. Poate acum e ocazia sa ma conving si eu ca asa e.

Marele meu regret e ca nu am convins pe nimeni sa vizitam ceva k lumea, adica Pelesul. Nu vreau sa par rautacioasa, dar cam tot ce e muzeu si de vizitat prin Sibiu am vazut, ce-i drept nu noaptea. Dar demult vreau sa vizitez un castel adevarat cum ar fi Pelesul. 

Prietenii mei, m-au cam dus cu zaharelul ca mergem, dar pana acum nimic, eu tot insistand ei mi-au cam facut-o. Mi-au oferit un puzzle de 1000 de piese cu frumosul Peles.

Misto da....fratilor va anunt mai am cateva piese si e gata si strig adunarea sa mergem, ca deja am temele facute - www.peles.ro

Pana atunci ne multumim cu ce avem, deseara daca ajungem mai tarziu in club e pentru ca ne "cultivam".

Comments