Fara discriminare...ep.1

Tot timpul auzeam glume proaste pe seama celor care-si au ca loc de origine Alba-Iulia, ca nu se au cu condusul, ca-s albanezi....numa de-astea. Eu in schimb imi aminteam doar de excursia din clasa IV-a cand ne-am dus sa vedem si noi cum e cu Unirea....

Sambata, pentru ca ma suparasem ca nu mi-am gasit prin mall-ul din SB, m-am hotarat sa ne urcam in masina si sa dam o fuga pana in AB - ca din surse sigure vom gasi (vrajeala), pana aici nimic interesant.

Dar nici nu am ajuns pe "strada aia a lor principala, singura pe care o au, ca de-asta nu stiu sa conduca albanezii prapaditi ca o strada au si ei" cum imi spunea mie amicu' X cand isi batea joc de soferii albanezi, ca si incepe distractia.
Poate ca sunt ei varza in ale condusului, dar la capitolul inventivitate nu stau rau de tot. Politia din AB, probabil din lipsa de ocupatie sau poate de la caldura au cele mai interesante modalitati de a se ascunde de vitezomani. Si sambata chiar au "prins" pe cativa.....eu am scapat si de data asta. hihihihihi

Alta chestie care mi-a atras atentia la "albanezi".....sunt exagerat de amabili, cel putin eu numai de oameni de-astia am dat....asta m-a cam enervat. Avand in vedere ca m-am ales doar cu plimbarea si cativa nervi, nimic interesant.
Poate daca-mi gaseam ce cautam si nu alte prosti, vizitam si centru vechi si plecam cu impresie mai buna, am ramas doar cu: - Alba Mall
- Albacher.... si mi-am amintit ca in Spania toate orasele sau satele care au fost construite si populate de albanezi incep cu "alba": Albarracin, Albacete, Albares, etc. asa si cu albanezii de Romania....

Later edit. Acum mi s-a spus sa incerc in Valcea sau Cluj, asa ca probabil urmeaza si episodul 2 si 3....offf am uitat de ep.pilot din Bucuresti ca si acolo am fost dar revin....curand.

Comments