Vreau caine!


Am aflat si eu tarziu ca sambata in Piata Mare s-a tinut o campanie de adoptii - caini si pisici.
Dar pe langa faptul ca am aflat prea tarziu nu eram nici prin Sibiu, asa ca am ratat ocazia sa ma intalnesc cu micutii mei preferati.

Cand eram micuta am adoptat la catelusi, spre disperarea mamei care dupa ce asista la imbaierea si coafarea lor, imi sugera ca cel mai bine e ca micutii sa plece. Asa ca mai mult de 2-3 ore nu puteam sa tin un caine in casa.....asta pana la Dino - ciobanescu' german care timp de 4 luni ne-a transformat casa in camp de lupta, dar era micut si dulcic asa ca el era stapanu nostru, atunci m-am convins ca e nevoie de o curte atat pentru catel cat si pentru linistea noastra.

Am aflat ca mai exista si posibilitatea sa "sponsorizezi" un caine de la adapost.....e si asta o solutie foarte buna sa ajutam, iar pentru cei care fac atata scandal pe seama "haitelor de pe strazi si din spatele blocului" mai bine ar ajuta decat sa faca scandal....si cainii au un suflet.

Neste cunoscuti mi-au povestit de Nunu al lor, cum si-a facut aparitia in familia lor, si l-au dorit, aveau conditii (macar o curte) si l-au luat, problema a fost cu numele:
el: sa-l cheme rex!
ea: nu nu
el: poate max, nero, dino.....
ea: nu nu
el: azorel?
ea: nu nu
el: ok, atunci ii zicem nunu
.....si asa i-a ramas numele.

Am un amic care-l are pe Poker.....sa fie oare de la "Poker face"- Lady Gaga?

Asa ca vreau caine, dar astept pana ma mut la casa sau imi iau un mini-catel de poseta ca la mine numele apare in urmatoarea sec......:d

Comments