Heaven can wait.....

wait what????
Ca de obicei am uitat de marele eveniment si daca nu l-au mai anuntat, dar ce sa-i faci. Cine-i mic si e uituc - io.

Ma suna o amica si ma intreaba daca ma uit pe antena 1. Da di ce?, ce-i asa de important??? (intreb io) si pana sa aflu raspunsul aprind tv-u' si vad spectacolul - inmormantare - circ sau ce-o fi fost ca doar ultimele 5 min.le-am prins.
Nu vreau sa par rautacioasa, dar urasc sa vad (in general) oameni cu ochelarii negrii pe la inmormantari, nu cumva sa le vezi ochisorii rosii de la atata jelit sau nu, asa si cu Jacksonii astia (vaiiii de durerile lor), dar in fine, nu stiu ce-a fost si daca a meritat efortul depus de toata planeta (hmmm plus un extraterestru doi), dar eu nu am pierdut nimic.

Si ce-a mai spus domnu Toni Grecu, (de la Divertis sau ex-Divertis) ca era si el ca sa-si de-a cu parerea despre "evenimentul anului", in momentul in care micuta lui M.J. - Paris, a zis si ea 2 vorbe despre tatal ei si a inceput sa planga, m-a pus pe ganduri rau de tot....deseara nu mai dorm....:d. Cica domnu Toni "sper ca nu a fost regizat momentul in care a vorbit Paris M....."
Ba da ....oare o copila la 11 ani sau cat va avea micuta, e in stare sa regizeze trei lacrimi si doua vorbe pentru show, sunt convinsa ca unchii indoliati da, dar micuta nu cred....sau stie Toni ce zice :p

Am ramas cu atat, poate-s rautacioasa sau insensibila, va rog sa ma iertati, dar M.J. o viata si-a mascat si ascuns chipul copiilor de jurnalisti si restu' lumii, na ca a murit si freedom pentru kinderi....care dupa parerea mea si a unor prieteni is chiar simpatici.

No cam atat, somn usor si care aveti vreo inregistrare de la inmormantare??? Send si la mine ca am auzit ca e mai tare decat Ice Age 3.... si sa vad si eu macar in reluare

Comments