Crawl with me...


N-am sa va povestesc despre Praga - decat asa in mare si asta cu poze - Praga trebuie descoperita...dar trebuie sa incercati si un tur prin pub-uri odata ajunsi  acolo.

Adica ce atata cultura daca nu avem si distractie. Asa ne-am gasit si noi, am luat frumusel un pliant gasit la receptia hotelului si am facut rezervare pentru Turul 34 - Prague Pub Crawl.

Adica  o mega-petrecere prin pub-uri si la final, cireasa de pe tort - party la un club pe 5 nivele, fiecare dintre noi ne puteam distra in clubul lui fara sa zica ca nu a fost cu perechea in club. O idee ce n-ar strica la noi :)) plus ca la fiecare nivel in parte alt stil, alta tema.

Noi fetele (norocoasele :)) ) am primit si un tricou asa sa-i promovam si sa nu ne piarda probabil.....Turul incepea la 8 pm in PubCrawl Bar, aici eram intampinati cu free shot-uri de absinthe ori vodka, bere si vin unlimited. Nu va ganditi ca doar atat, pe la 10 pm incepe plimbarea - adica hai-hui prin pub-uri, unde primeam flugel (yammmy) si la sfarsit in clubul Karlovy Lazne - cel pe 5 nivele.

Ce sa va zic, toti pustanii de bani gata care au terminat scoala, armata sau orice alt motiv ar avea au primit cadou de la mama, tata, bunica, unchi indepartat etc. bilet de voie sa viziteze Europa. Daca la sfarsitul turului, vor avea poze doar prin pub-uri nu m-ar mira, avand in vedere ca ei au luat toate tururile de acest gen la rand, ici colea unu imi spunea ca a vizitat centrul.....mda ce sa zic in centru e distractia.....

M-am intalnit in acea seara cu tineri si batrani, de la 18 - 30, plus 2 babute simpatice  (ele nu stiu ce au terminat dar au fost mascotele noastre), cu oameni din USA, Australia, Anglia, Irak, Spania, Olanda, Brazilia (am invatat cateva miscari a la Rio de Janeiro), Irlanda, Scotia, etc. - nici un roman - decat noi.

A meritat distractia, ne-a costat 390Kc (17 euro), dar pe langa distractie, ceva acolo de baut :d, am avut parte si de o plimbarea prin Praga - noaptea( probabil sa vada si tineretul plecat aiurea prin tara), pe ritmuri braziliene dintr-un pub in altul, noi am avut si bonus,  neinclus in pret, o plimbare pana la Hotel pe la 5 dimineata. A meritat. 

Din pacate, am lasat toti aparatele foto la hotel, mai mult eu mi-am lasat si telefonul.....poze nu am facut decat cu prietenii de pahar, dar ei mai au de mers si de vizitat asa ca cine stie. Oricum a fost misto . . . o continuare am avut si in Zebrano weekend-ul trecut la ziua unei prietene si clar ca pozele alea n-as vrea sa le vad.

In concluzie: Romania se afla in USA ( nu ma intrebati asa mi s-a dat sa aud de la un tip din Australia - vai de geografia lui), englezii cand aud de Romania spun Adrian Mutu, George Hagi , Gipa Popescu (dar cu un accent de o frumusete rara), iar pe brazilieni i-am impresionat cu frumusetea noastra, de modestie nu mai zic. Daca peste cativa ani in Turul Europei vor face opriri si-n Romania - datorita mie va fi :)))))

Comments

  1. explorezi pentru a descoperi sau explorezi pentru ca ai descoperit?

    ReplyDelete
  2. (campania commenturilor irelevante a.k.a. spam)

    ReplyDelete

Post a Comment