Inca o veste aiurea



No dragilor azi e sfarsitul lumii, iar maine e un nou inceput......unii au pus botu' si au intrat in panica.

Normal ca ultimele evenimente tot datorita acestei zile se datoreaza 09.09.2009, abereaza lumea si unii cred.....vor mai fi 10.10.2010, 11.11.2011 si sfarsitul sfarsitului 12.12.2012.....

Cert e ca la fiecare eminisiune, stiri, etc. numai de apocalipsa s-a vorbit, primul pas spre apocalipsa a fost la ora 09:09 din data de  09.09.2009 cand Razvan si Dani de la emisiunea aia a lor de pe antena 1 au dat startul.....n-am avut timp sa-i urmaresc aveam treaba....si uite ca am supravietuit.

Eu n-am timp de prostiile astora....azi imi fac bagajul.....maine decolez.....

Comments

  1. Uite asa a trecut Apocalipsa pe lana mine fara sa stiu in ce pericol ma aflam. aTsiam ca in 09.09.2009 de lanseaza Beatles, the Rockband, ceva mai interesant putin decat OTV...

    ReplyDelete

Post a Comment