2012


In sfarsit am ajuns la Cinema Arta, ca sa vad si eu mult asteptatul film "2012" si mie una mi-a placut cu efectele lui cu tot.....poate pentru unii au fost prea multe sau poate e horror (adica naspa), dar mie mi-a placut.

Un asa final vreau si eu, inchideti ochisorii si imaginati-va - pe varf de munte ca un preot tibetan, sa bat gongul si sa vina apa ( rece ca gheta) asa un sfarsit as vrea.

Partea naspa la film....ca doar suntem in Romania - land of choice - au cam taiat din film, un pic mai mult porcii si magarii, asta e, il iau de pe torrente de la fratiorii nostri si-l mai vad inca o data. ca doar la 8 lei cat e biletul mai am pretentii de full movie (sa-mi fie rusine).

Acum serios, asa-i ca si voua v-a placut, poate ati fost mai norocosi?!?!? Nu accept raspunsuri negative.....

Comments