700 ani de atestare

In ultima vreme "n-am timp nici sa mor" ( nu ca mi-as face cumva), asa imi place sa o sacai pe mama cand vrea sa o ajut cu ceva (hihihi).

Iar am atata treaba la scarbici de nu mai am timp de nimic....dar multumesc colegilor ca fac liniste, ca muzica nu mai e gen bau bau bau, multumesc sefului ca mereu ma intreaba "cu ce sa te ajut" si n-apuc sa zic ca dispare, multumesc prietenilor ca au grija sa mananc si eu ceva macar seara (papa la botic si companie), multumesc lui iubi ca a inteles ca telefonul meu e doar pe post de ceas desteptator si ca intelege ca primaru' din Pauca are intaietate.....ca da de o saptamana fac ultimele completari la un proiect, al carui beneficiar este domnul primar cu a lui comuna cu tot, si da multumesc dl. Dancu pentru invitatie dar probabil joi pentru dumneavoastra muncesc....

Hai sa va pove, acum cateva luni mergeam cu sefu la Pauca (unde naiba mai e si asta, ma intrebam), ei bine exista mai multe drumuri care duc acolo (exact ca si la Roma), cam 1 ora de mers, deci nu foarte departe, dar va las sa descoperiti singuri.

Si uite asa cu treaba am ajuns si eu hai sa zicem la granita dintre judetul Sibiu cu Alba, adica la cucurigu cum imi place sa spun, peisaj frumos, campie cat vezi cu ochisorii, frumos vara, posomorat toamna, bestial iarna-cred (trebuie verificat). Astept ninsoarea sa vad daca e chiar asa. Pana aici toate bune si frumoase, dar cand intri in sediul primariei iti dai seama ca da esti la tara. Dar nu si de joi - 12.11.2009, cand se va inaugura noul sediu al Primariei, respectiv al Consiliului Local al comunei Pauca.

Nu exagerez cand zic ca e cea mai frumoasa primarie, chiar este, s-a lucrat la ea mai bine de 7 ani dar rezultatul e pe masura. Daca aveti ocazia sa ajungeti prin zona, faceti-va drum si pana la primarie, n-aveti cum rata cladirea,astept parerile voastre.

Am avut ocazia sa  "o vizitez" de mai multe ori, m-au impresionat foarte tare usile si parchetul - (no un birou de-ala si eu as vrea), daca mai punem in calcul  peisajul si linistea de-acolo zic ca e locul ideal de relaxare.

Asa ca joi e marea inaugurare, o zi speciala pentru ei tinand cont ca se implinesc si 700 de ani de la prima atestare. O zi speciala de la care nu va lipsi I.P.S. Mitropolitul Ardealului prof.dr. Laurentiu Streza care va oficializa o slujba religioasa la biserica din localitate, plus o serie de personalitati sibiene si oameni de cultura (ca sa zic frumos).

Am primit invitatia si eu, dar cum timpul e prea scurt si probabil sefu' va considera ca mai degraba raman la birou decat sa ma pierd prin multime la marele eveniment nu voi onora invitatia.

Care merge in locul meu???? 

Comments