Mi hermana es famosa....

Daca va intrebati ce-i cu asta, raspund - asa mi-au zis si mie altii :))

Si cum eu is curioasa si nu cred un lucru pana nu vad cu ochisorii mei, am cautat sa vad care-i faza.

Si am gasit, adica mi s-a spus, ca Spanaia dupa SUA, ar fi a 2 tara care accesand google maps ofera posibilitatea de a vizita/vizualiza orice locsor dorit din "tara capsunarilor" -ce urat suna, ca cica ar fi o caravana care pozeaza bla bla bla adica un fel de norc in varianta espanol - www.norc.ro.

Deci nu e de actualitate.

Asa ca am primit link-ul si ce sa vad sister se grabea sa ajunga la munca, acum vine intrebarea mea...daca nr de inmatriculare la masini nu sunt vizibile pe motiv clar ca nu e legal acest lucru, de ce chipul lu'sisterela este???? Hermanita ti-au incalcat intimitatea oamenii astia, curios e ca ai fost si descoperita....eu una n-as fi dat de poza asta nici in 1000 de ani.

Oricum se pare ca s-a intimidat micuta, e urmarita, a pus sefu los paparazzios dupa ea. Acum eu incerc sa fac un calcul, mai exact cand e facuta poza....ca sis de aproape 2 ani, dimineata cand pleaca la scarbici are si un Alexutz cu ea....hmmmmm.

Oricum cu ocazia asta am vizitat: Teruel-ul si Valencia, locuri foarte dragi mie, ramane sa vizitez si Albarracin si in mod clar decolez in secunda doi....

Revin cu amintirile din Albarracin.

Comments