Take, Ianke si Cadir


in regia lui Dan Glasu la Teatrul "Radu Stanca" Sibiu. O comedie clasica, avand ca tema, dupa cum se stie, relatiile inter-etnice dintre un roman, un evreu si un turc.

Un mod placut de a termina o zi inceputa prost si de ce nu, un mod foarte placut de a incepe un week-end care se anunta zgomotos.

Cat am ras in cele aproximativ 2 ore, eu si ceilalti iubitori ai teatrului (sala a fost plina)...Ce sa zic a fost foarte frumos si am ramas placut impresionata nu de prestatia actorilor ca ei sunt exceptionali ci de prestatia publicului -  jos palaria.

Trebuie sa recunosc ca mi-a placut tare mult de Take (Dan Glasu), probabil mi-a placut mai mult felul lui de a fi, cam in toate piesele urmarite in care a jucat de el mi-a placut, dar ca personaj Cadar i-a cam pacalit.

Mi-am amintit si de piesa memorabila - "Take, Ianke si Cadir" in regia lui Grigore Gonta, cu marii maestri Radu Beligan,  Marin Moraru si Gheorghe Dinică, vizionata de aceasta data la TV acum ceva timp, redifuzata de curand avand in vedere tragica disparitie a marelui actor Gheorghe Dinica.

Dar......maine iar merg, de data asta la piesa "Omul care a vazut moartea" in regia lui Serban Puiu. 

Cand aveti timp, treceti si voi pe la teatru.

later edit. Si piesa "Omul care a vazut moartea" a fost frumoasa, dar probabil "paluga" din fata mea m-a facut sa ma simt foarte neconfortabil, acum stiu imi iau bilet din timp in primul rand.

Comments