Cinema la mine acasa.....

Azi am preferat sa las agitatia din oras si sa vizionez filme, fiind si duminica numai bine sa lenevesc. Cum pe ProTV am tot vazut ca "in curand" va fi Stardust si mi-a placut, mi-am propus sa-l downloadez (ca la cinema nu va mai fi si pana-l dau ei pe tv n-am rabdare....si da sunt si eu ca voi toti o mica consumatoare de torrente) si sa-l vizionez. Asa ca....

Stardust (2007) - cam vechi vor zice unii, dar ce sa-i faci daca l-am ratat cand a fost premiera. Nu-s eu fan fantasy movies mai degraba vad un horror (habar n-am de ce) - dar filmul asta mi-a placut, poate si distributia a avut un cuvant de spus.
Buline albe - dl. Robert De Niro si al lui personaj - captain Shakespeare - un pic altfel :))
- madam Michelle Pfeiffer - vrajitoarea Lamia
- grupul fantomelor (super funny)
- etc. ceilalti actori ok dar nu m-au impresionat prea tare decat ceilalti de mai sus.
Buline negre - destule dar ce mai conteaza. A meritat sa-l vad, nu m-a dat pe spate dar nici nu am adormit la el......

Dupa am avut o tentativa de a vedea Planet 51, dar am renunta la minutul 7 ca m-am gandit eu ca n-are farmec daca nu e 3D. Adica la mine asa functioneaza daca e animatie sa fie 3D sau sa nu mai fie. In cele 7 minute am avut timp sa-i "admir" pe micutii verzisori - sunt simpatici si seamana cu cativa amici de-ai mei (nu dau nume :)))))))))))




Am incercat sa vad si Coco before Chanel (2009) - dupa experienta cu Lenor am zis sa incerc, dar french is to much for today.....asa ca las pentru alta zi, plus ca am gasit si Coco Chanel (2008). O urma de regret am ca am ratat ocazia sa-l vad la cinema - lipsa de comunicare.

Acum astept o lista cu ce filme ar merita sa mai vad.......cine ma ajuta????

Comments