Avatar


Prima greseala facuta acum o luna (cred) a fost sa descarc filmul si sa-l vad acasa....A fost frumos, doar ca cenusiu si calitatea imagini naspa de tot.
Dar ieri am reparat greseala, dupa ce am tot planuit o escapada intr-un oras unde exista un cinematograf adevarat (chiar mai multe), dupa ce am terminat cu sesiunea, m-am urcat in caleasca si am luat drumu' spre Avatar sa-l vaz 3D ca tot omu', mai ales ca era pe lista "MUST DO".
Si chiar nu-mi pare rau, dar de loc, chiar daca l-am mai vazut o data, nu se compara, imagine si sunet beton, culori si peisaje superbe, parca alt film.
Chiar si acum dupa ce l-am revazut stau si ma intreb, de ce atatea sinucideri????
Astept acum sa vad premile Oscar - parca daca tin minte are 9 nominalizari , desi nu cred ca va lua multe premii, filmul merita vazut, iar in cazul meu s-a meritat si drumul. :d
Si oricum, niciodata nu o sa zic NU vizionarii unui film 3D, poate aici la Sibiu unde am vazut -My Bloody Valentine, care cred ca il vedeam de 100 de ori mai bine acasa (imagine+sunet= fffffffoarte slab) fata de ce am vazut in mai (last year) la Bucale - Monsters vs Aliens si acum la Avatar, nu exista termen de comparatie. Asta e...bine ca avem si atat, zic unii/altii.

Ce m-a uimit e ca desi ruleaza de prin decembrie, sala a fost plina, iar cand am facut rezervarea (online) am vazut ca nu doar sambata era full ci si in celelalte zile, nice...
Acum pe lista este filmul How to train your dragon - am vazut trailer-ul si mi-a placut.

Comments