J.O. Vancouver 2010 in mare viteza


Am incercat sa urmaresc si eu macar pentru 30 de minute o proba din cadrul Jocurilor Olimpice de Iarna de la Vancouver - Patinajul artistic.
In trecut era una din probele mele preferate, acum desi recunosc ca tot n-as incerca sa experimentez piruetele lor si ca admir efortul si munca depusa, pentru mine nu exista patinatoare mai buna decat Surya Bonaly. Mai multe, ca nu m-am putut abtine sa nu caut, am gasit pe wiki si etc.
Ce minuni facea fatuca asta pe gheata...vai lume vai...imi place sa cred ca nu va mai reusi nimeni....da stiu ca poate sunt altii (altele) mai buni, whatever, cert e ca rabdare sa mai urmaresc o evolutie fie ea si de 5 minute nu mai am.
Am rezistat o jumatate de ora sa vad evolutia echipelor din USA si Italia, americanii recunosc ca m-au impresionat, nu sa cad pe spate ca nu ma pricep eu bine, dar pe comentatorii romani care mai mult behaiau decat comentau i-au lasat cu gura cascata. Na daca pe ei i-au lasat muti, d-apai pe mine...italienii mai romantici au facut la piruete (bravo lor ca pot) de m-au ametit si am adormit (e bine ca ajuta la somnu' de frumusete, doar ca pe vremea micutei colorate Surya nu pierdeam nimic pana la final). In fine, cautand sa vad totusi pe ce loc s-au clasat americanii Meryl Davies si Charlie White am observat ca s-au clasat pe locul 2, echipa Canadei castigand medalia de aur, na drace ca au fost altii mai buni si eu in timpul asta dormeam.
M-am ambitionat si pana la sfarsit promit sa vad indiferent ce proba, dar macar una pana la final.
Tot de la Jocurile Olimpice am aflat ca s-au accidentat o groaza de concurenti, cel mai tragic fiind cel de la proba de sanie unde un concurent a murit.
Uni zic ca la editia Jocurilor Olimpice din acest an concurentii sunt foarte slab pregatiti sau ca lipsa de experienta si interes isi spune cuvantul...eu in locul lor n-as comenta, decat daca ar fi ei in pielea concurentilor. Si pe scurt unii au mai facut public, ca sa vada tot omu' si momentele alea tragice, poze aici.
Am aruncat o privire per ansamblu si la rezultate si da tot americanii sunt pe primul loc si la medalii, au in total vreo 24 buc. Romania nu-i pe lista, asta inseamna ca inca nimic...
Acum astept sa vad daca reusesc sa vad si eu ceva din olimpiada asta ca mult nu mai e. Trebuie sa recunosc ca am vazut putin din ceremonia de deschidere si sunt convinsa ca si la sfarsit daca vad 2 imagini e bine...

Si daca tot vorbim de olimpiada am mai aflat ca la aceasta editie s-au inscris de 2 ori mai multi sportivi decat la JO din Torino in 2006, mai exact 1660 barbati si 1102 de femei la cele 15 discipline (probe) din program. Proba mea preferata dupa patinaj este bobul unde sunt inscrisi doar 48 de concurenti. Ce mi s-a parut interesant a fost faptul ca de la plecarea din Olympia a flacarii olimpice, pana la aprinderea din 12 febr. la Vancouver aceasta a fost purtata de 12.000 pers. si s-au parcurs 45.000 km, mai multe nu-mi amintesc ca dupa cum ziceam am adormit la deschiderea oficiala a JO.

Comments