Decizii


Pana de idei....

habar n-am de ce dar mi-e foarte greu sa iau o decizie. Indiferent daca este vorba de job, life sau friends imi este mereu greu...sa nu mai spun ca intotdeauna iau cele mai proaste decizii. Fiind si usor de influentat va dati seama ce combinatie perfecta.

Vorba cu care m-a inebunit bunica "daca fugi dupa doi iepuri, nu prinzi niciunul", pentru mine cu timpul s-a transformat in "daca fugi dupa doi iepuri, nu-i bai ca apare si-al treilea".....dar m-am saturat ca in real life e cam asa, niciodata nu e alba sau neagra, trebuie sa aleg intre cele doua plus gri. Whyyyyy????

Nu poate sa fie nimic simplu, ca fara sa ma chinui prea tare imi complic eu existenta. Chiar incep sa am un talent in asta. Si starea asta ma face sa fiu nemultumita cu mine si cu cei din jur.
Sa ma duc la culcare si sa ma trezesc cu aceleasi ganduri si aceleasi nemultumiri, si nu-i ok!
Sa ma cert cu cei din jur si sa ma port urat doar ca am eu ceva ce nu functioneaza, si nu-i ok!
Sa ma retrag in coltul meu, nu-i deloc ok, ca oricat de mult as analiza si reanaliza, tot cu virgula imi da. De azi, ca sa nu zic de maine, am sa iau atitudine...ce-mi trece prin cap acum sa fac e sa ma consider mereu de 10!!!

Sunt de 10 asa ca daca vrei sa stam la povesti trebuie sa meriti....

Comments