Destinatie de vacanta - Venetia

Oooo Venetia, ce n-as da sa fiu acolo mai ales ca acum este si Carnavalul.
Oooo Venetia, de ce n-am ramas eu acolo asta vara?!? probabil gaseam un canal de proiectat :)).
Eu, una dupa Albarracin si Barcelona pot sa zic ca m-am indragostit de Venetia...da as putea trai acolo, chiar daca as auzi in stanga si in dreapta ca pute (da pute asa zic unii) sau ca e plictisitor. As putea trai, chiar si intr-o gondola, dar n-am zis ca gata imi mut resedinta acolo :))).

De Barcelona am tot zis si cine nu a auzit de Gaudi si ale lui creatii sa se duca imediat, de Albarracin inca n-am povestit dar revin, intr-o buna zi. Cat despre Venetia regret ca am stat doar o zi sau mai bine zis aproape o zi, regret ca nu m-am plimbat cu gondola, ce mai regret?????

Masca mi-am luat, magnet la fel, poze pe fiecare pod - facut, zambit si pozat cu gondolierii - yap (am o slabiciune pentru italieni - mai ales cand iti zambesc frumos si-ti zic "ciaooo bellla!") oare ce-am uitat, ce n-am facut?!??!?!?!?!?! aaaaaaaaa regret dar nu foarte tare ca am mers cu fetele, probabil e mai romantic cu Johnny Depp (daca v-ati prins bine, daca nu nu)...eheeee trebuie sa revad, gata notat in agenda.

















Ce sa zic, nu pot sa uit de Venetia chiar asa usor pentru ca tocmai am vazut The Tourist, ca mai am urme din superbul bronz de asta vara (ma mint singura) si pentru ca am eu o fantezie cu masca :)))(aviz amatorilor), aaaaaa si ca imi plac porumbeii...mai ales cei bagaciosi, am si agatat unu.





















Daca aveti nevoie de ghid sau fotograf, nu ezitati sa apelati la mine :d. Asa ca sa se stie, am ajuns in Plaza San Marco fara ghid sau harta (e plin de sageti) si am facut in cateva ore in jur de 200 de poze, deci........

Comments