Oldies but goldies

Daca e vineri, e Oldies, se stie.
Am fost intrebata acum ceva vreme de o gasca de spanioli, toti intre 30-35 de ani ,pe unde se distreaza tinerii din Romania, in special Sibiu. Iar la distrat se refereau la iesit, cum unul din ei gustase viata de noapte sibiana, acum vreo 4 ani, s-a apucat sa le povesteasca de Up Town sau Celebrity, dar aste-as demultttttt apuse. Acum avem Liquide, Kapitale, pub-uri, taverne, baruri, barulete si Oldies.
Ce le-am raspuns...Hmmm foarte simplu, avem pe unde iesi, dar fiecare cu gusturile lor, nu am intrat in detalii dar le-am zis ca nu conteaza neaparat locul ci persoanele din jur. Cel putin pentru mine.
In scurta mea vizita in Spania, am avut ocazia sa fac clubbing cu acest grupulet, mi-a placut foarte mult ca au incercat sa ma faca sa ma simt eu bine si vazand ca sunt deschisa la orice au profitat si cand zic ca am facut clubbing apai chiar am facut. Am inceput cu o chestie gen bodega bunicului unde am baut vin si ne-am indopat cu diverse bunatati locale (queso, jamon si parca mai era ceva dar dupa 3 pahare de vin adevarat, cine mai tine minte) apoi am mers intr-un pub ceva gen - Union la noi dar mult mai jegos (acolo cu cat e mai mizerabil cu atat e mai cautat), apoi am ajuns si-n cel mai fitos loc al lor (precizez ca eram intr-un orasel pe jumatatea Sibiului...cica la tara, dar frumos) dar ce sa zic de acest club, era un fel de Kapital - Liquid - si care mai e, dar oamenii faceau diferenta si clar muzica. Nu stiu exact in cate pub-uri si clubulete am fost, cert este ca lumea se distreaza indiferent de muzica, fum si ce-i in jurul lor. De fumat se fumeaza si alte ierburi fara nici o treaba (n-am avut ocazia sa incerc...am zis sa nu fac impresie proasta :D). De mers la baie mai bine lipsa, de-asta multi prefera sa se usureze de lichide in strada, noroc ca la ei a doua zi se spala tot, trotuar, strada, alee, etc. Ce-ar mai fiiiiiii??????
Stiu ca pentru mine, preferatul meu ramane Oldies, au si ei acolo vreo 2 tentative gen, la fel muzica, fum, betivi si multa lume care se distreaza :))).
Asa ca daca e vineri sa fie Oldies.

Comments