De la bal...la spital

...sau de la botez direct la pat.
Desi nu-mi place sa ies in evidenta, se pare ca ori ma chinuie talentul, ori am eu bafta doar la lucruri stupide.
Ma pune "babau" sa ma duc la cununia/botezul unui var/nepot, si pentru ca nu aveam chef de reuniniuni de familie, mai ales cu oltenii, pardon gorjenii (mwahaaaa ce s-au simtit ei jigniti cand i-am facut olteni) am zis clar mai mult de ora 21 nu stau si incerc sa stau in banca mea, sa nu atrag priviri si cand e momentul, paaa.
Toate bune si frumoase la biserica, cum nu aveau fotograf, m-am oferit eu, din cei 4 preoti unul era tot dupa mine, dar nu mi s-a parut nimic suspect. Asta pana in momentul in care ajunsi acasa, ii zic lui Fra' eu ma duc sa stau putin in pat ca ma simt ciudat, bag un lesin de toata frumusetea :)). Ma pun in pat si incep frisoanele, tremuram mai rau ca gelatina in farfurie si ma fac alba alba la fata (si am un bronz de toata frumusetea, jur). Si vin babele..."vai saraca fata, vai ce are" (eu la orizontala, nu vedeam nimic, dar auzeam jelitu'...hooo niebunelor ca nu mor)..."da n-a mancat, ii e rau, sariti cu apa, repede ca isi da ochii peste cap" (tocmai mancasem si ochii erau inchisi ca putere nu mai aveam sa ma uit la ele).
Si incep babele cu descantece, care mai de care. Verdict: DEOCHEATA!!!
Mama isi pune mainile in cap, saracuta stie ca la faze de-astea nu-i ok deloc cu mine. Nu mai intru in detalii, cert e ca la botez mai mult am dormit, de mancat nope, dansat n-avea cine, tinut bebele in brate nu se risca nimeni sa ma lase. Deci mai mult deranju'.
Si cand m-am simtit si eu mai bine, am iesit sa fac adunarea sa plecam, era momentuul sa o luam din loc, daca lesina fata iar :)). Observ ca toti se uitau la mine ca la urs, clar eram vedeta, "poze cu maimutza" mai lipseau.
Am plecat si pe drum le ziceam alor mei, ca in afara de stat pe mess', terminat bateria la BB'ul lui Fra si zacut, eu mai mult n-am facut (uit de poze). Clar la nunta nu mai fac deplasarea. Am stabilit in septembrie plec la turci in concediu, mai bine zac pe sezlong decat la olteni moarta. Aia n-au mai vazut bunaciuni sau ce :)) (io modesta).
Si da de azi ies din casa numai cu fontitza rosie pe cap :)).
Ziua s-a terminat in Oldies (iar o mare greseala) am baut un pic mai mult decat trebuia si acum la ora la care tastez am febra si o stare numa buna de injurat toata natia olteneasca...nu stiu de ce pe ei, dar asa simt eu. 

PLAN DE BATAIE: mai dorm o ora si dupa ies la o cafea, sa iau soarele-npiept si sa-mi revin la starea mea cea buna...cum zice Denisa, esti de 10, esti supergirl..."i'm the best, so f'... the rest"

Comments