Destinaţie de vacanţă - Gradara, Italia

Pentru că tot este perioada concediilor de vară (că normal sunt şi cele de iarnă, primăvară şi de weekend...comentează careva?) mi-am amintit de concediul de anu' trecut din Italia, o Rimini, o Veneţia, o Italy. 
Dar nu despre asta vroiam să scriu ci despre Gradara, mai exact despre Castelul Gradara.
Ca să exersaţi limba italiană şi să vă informaţi despre acest frumos castel vă invit să accesaţi link-ul http://www.gradara.org/.

E prea frumos prezentat acolo ca să intru eu în detalii, aş putea să-mi dau cu părerea şi să zic că povestea castelului m-a impresionat foarte mult, mai ales povestea de dragoste dintre Paolo şi Francesca, normal ce poate fi mai romantic decât o poveste de dragoste.

Pe scurt, nu se poate ca eu "micuţa prinţesă/floare de lotus" să nu ajung la vre-un castel în frumosul meu concediu, mai ales dacă cineva îmi povesteşte frumos de el, aşa că am profitat de faptul că Gradara nu este foarte departe de Rimini, locul unde am ales să ne bronzăm anul trecut, vreo 25 km şi am făcut o plimbare. Din câte ştiu niciuna nu a regretat că a pierdut o zi de plajă, nu printre ruine ci la castel. Castelul e după cum se şie muzeu şi arată impecabil, italienii ştiu să-şi promoveze turismul şi nu lasă nici un zid nerenovat. Şi acum pozeeee, m-am chinuit să fac o selecţie că fetele au cam abuzat şi s-au pozat la greu, dar s-a meritat.

Sus în deal la răcoare.

Un pic cam renovat pentru gustul meu, dar am zis să-i dau o şansă şi l-am vizitat. Plăcut!
 

 

 


Terasele îşi aşteaptă turiştii.
 


Apare Paolo sau nu, oare mă recunoaşte?
 
 

Curtea interioara m-a impresionat, foarte îngrijită, defapt tot castelul.



Din păcate în interior, în muzeu, este strict interzis fotografiatul aşa că am respectat cu stricteţe cele zise de ghid, asta şi pentru că nu am vrut să nu ne facem neamul de râs că na romanii peste tot lasă o impresie proastă, vă asigur că la Gradara numai cuvinte de laude ne-am auzit...normal fete faine are România asta. :))

Dacă aveţi drum până acolo faceţi o scurtă plimbare la castel, muzeu, curte, buticuri, terase, etc. e tare drăguţ.

Am plecat totuşi cu o intrebare "fetele noi de ce n-am ajuns la San Marino???", am văzut nişte poze de poze şi încă suspin...next time.

Comments