Hai hui...

"Doamne ce-ți mai place să te plimbi" aşa-mi zice mama all day, dar dacă nu acum, atunci când. Zic şi eu.

Pentru că a mea soră rar vine pe-acasă, am profitat şi m-am ţinut scai de ea. Nu ştiu cât de mult i-a plăcut dar scai am fost.
N-am să vă plictisesc pe unde am fost, câte am făcut sau ce-am văzut şi câte am mai zis...neeeee e treaba noastră, dar vă pot recomanda un loc tare drăguţ unde să evadaţi pe timp de weekend, acolo parcă şi canicula e altfel şi timpul stă în loc.

Na dragii mei, dacă aveţi chef de linişte, aer curat, puţină răcoare şi să evadaţi de grijile cotidiene, fuguţa în maşină şi gooo spre/la Voineasa.

Aici am dat peste o pensiune tare cochetă, mai exact de 3 cabanuţe foarte draguţe - PENSIUNEA MONTANIA.

Normal că a urmat şi sesiunea foto:
Sus în deal e-o casă.

Lacul - Pensiune Montania, unde dacă mă chinuiam îl lăsam fără nici un peşte.


Preferate mea, puntea de peste Lotru.

Treci puntea şi dai...nu de urs ci de o peşteră şi frăguţe

Peştera - Pensiunea Montania, acolo să vezi răcoare.
Pe lângă răcoare, linişte şi momentul cu bicicleta, am cules/mâncat frăguţe (eco), m-am odihnit şi încărcat bateriile şi toate astea într-o zi, dar ce zi.
Sper să repet figura cât de curând pentru că tare fain a fost... i'm back in town, now.

P.S.. Melodia de azi - e o alta poveste, dar e doar a mea :).

Comments

  1. pfii, unde ai stat ascunsa pana acum? :))si scrii si de vreo doi ani si e prima data cand dau de blogul tau :|

    ReplyDelete
  2. :)), nu foarte ascunsa, pe-aici si eu...:)

    ReplyDelete
  3. da, da ...repeta figura si descopera locuri noi :)

    ReplyDelete

Post a Comment