I got a... I got a...

Probabil v-ati saturat ca postez doar despre filme si muzica, dar nu ma pot abtine mwahahaha...azi dupa ce am vazut Easy A (Comedie, 2010) mi-a ramas melodia asta in minte si trebuia sa o pun la loc de cinste cu celelalte - adica acilea. 
Peste ani am sa ma distrez cand o sa reascult cantecelele "pescuite" din filme.

Dar na dupa o seara de chef (se stie daca nu e vineri atunci sambata clar e Oldies) si dupa ce am dormit mai mult decat trebuia si inca mai incape ce sa fac si eu fredonez ca micutza din film...

"I got a pocket,
Got a pocket full of sunshine
I got a love and I know that its all mine
Oh, woah

Do what you want,

But your never gonna break me,
Sticks and stone are never gonna shake me
no,oh

I got a pocket,

Got a pocket full of sunshine
I got a love and I know that its all mine
oh, woah"
 - by Natasha Bedingfield - "Pocket full of sunshine"


refrenul  pe repeat...

Comments