01 July 2011

Tu ce animăluț ai lua acasă?

Prima dată am vrut cațel, un bishon, fulg de nea, mic cât un ghem, musai baiețel. Dar ca să nu am scandal acasă (stau la bloc) m-am oprit la unul virtual. Oare mai trăiește???
Ieri am vrut să-mi iau un melc. Da melc...unu mic și scârbos. Era cât pe ce sa-l calc când grăbită plecam la scârbici, i-am zis dacă ești aici când revin (peste 8h 30min) al meu ești. N-a mai fost.
Azi când îmi făceam curățenie în telefon am dat peste pozele făcute unui șerpișor. Cineva chiar are unu, îl ține acasă sau mă rog la birou, eu una n-aș putea.



Am avut hamsteri - i-am urât, aruncam cu ei prin casa, yachhhhh.
Am avut papagali - au murit, n-am înțeles de ce, clar nu din cauza mea.
Am avut pești - bine nu eu ci fra dar nu-i suportam, nici ei n-aveau treabă cu mine, nici eu cu ei.
L-am avut pe Dino - ciobănesc german - the best dog ever, a sfârșit tragic și el, dar asta e altă poveste și nu vreau să mă întristez azi.
Mâțele nu-mi plac, dar dacă mi-aș dori unu aș da o fugă până la Puss.


Hmmm, am uitat oare ceva, hmmm...da, ar mai fi un gândac și nelipsiții țânțari, dar cu ei am o relație mai specială.
 Voi?

No comments:

Post a Comment