Tu ce animăluț ai lua acasă?

Prima dată am vrut cațel, un bishon, fulg de nea, mic cât un ghem, musai baiețel. Dar ca să nu am scandal acasă (stau la bloc) m-am oprit la unul virtual. Oare mai trăiește???
Ieri am vrut să-mi iau un melc. Da melc...unu mic și scârbos. Era cât pe ce sa-l calc când grăbită plecam la scârbici, i-am zis dacă ești aici când revin (peste 8h 30min) al meu ești. N-a mai fost.
Azi când îmi făceam curățenie în telefon am dat peste pozele făcute unui șerpișor. Cineva chiar are unu, îl ține acasă sau mă rog la birou, eu una n-aș putea.



Am avut hamsteri - i-am urât, aruncam cu ei prin casa, yachhhhh.
Am avut papagali - au murit, n-am înțeles de ce, clar nu din cauza mea.
Am avut pești - bine nu eu ci fra dar nu-i suportam, nici ei n-aveau treabă cu mine, nici eu cu ei.
L-am avut pe Dino - ciobănesc german - the best dog ever, a sfârșit tragic și el, dar asta e altă poveste și nu vreau să mă întristez azi.
Mâțele nu-mi plac, dar dacă mi-aș dori unu aș da o fugă până la Puss.


Hmmm, am uitat oare ceva, hmmm...da, ar mai fi un gândac și nelipsiții țânțari, dar cu ei am o relație mai specială.
 Voi?

Comments