Din cand in cand...

...citesc si eu cate o carte. 

Azi mi-a sarit in ochi recomandarea Mihaelei Anghel, mai exact cartea "Fetele din Shanghai" de Lisa See.

Si normal ca m-a convins sa o comand, am facut si economie de cativa lei, eu am gasit cartea cu 21 lei la Elefant.ro - http://www.elefant.ro/carti/fictiune/literatura-contemporana/fetele-din-shanghai-100618.html. 

Daca aveti chef de o lectura profitati saptamana asta de reducerea de 40% pe site-ul lor.

Acum pana imi vine cartea poate reusesc sa termin o alta carte, tare faina, de care am sa va zic eu mai incolo dupa ce o voi citi din scoarta in scoarta, pe care desi o am de ceva timp pe noptiera, am plimbat-o si pana in Grecia pe Insula (poate poate o citesc) inca mai am mai bine de jumatate de citit.
Si dupa daca mi-o ceri, ti-o dau, daca nu asa ma fac proprietara ei si o asez in biblioteca mea...repet cand e gata o pot inapoia proprietarului doar la cerere, altfel nu stiu cum sa procedez.

De-abia astept cartulia mea cea noua sa vina.

Comments