Like like like

Normal ca nu se putea sa nu ma rasfat si in vacanta asta, printre multe altele mi-am facut cadou si o bratara mumoasa foc. Ca dehhh daca eu nu ma rasfat atunci cine?!?

De data asta m-am limitat la mai putine chestii n-am repetat figura cu ceasul :)) (intr-un an fiind la depresie mi-am luat un ceas, mama si-a luat mobila de bucatarie, cand am comparat bonurile erau identice...upsss si de atunci ma mai bate la cap cu asta, dar nu m-am putut abtine).

Dar dupa cum va spuneam am o bratara tare draguta de care sunt foarte mandra, are o perlutza, un mic turcoaz si pestisor din argint. In realitate arata mult mai bine, am insa o problema de ce nu vine la pachet cu o persoana care sa ma ajute sa o pun si eu frumos pe manutza...di ceeeee??? :))




As putea zice ca e varianta greceasca a bratarilor pe care le ador (detalii aici) si sper ca pana la urma sa-mi achizitionez sau de ce sa nu primesc una (feteleee e ziua meaaaaa - maine :D).

Comments