My new watch

Am o mare obsesie/pasiune pentru ceasuri, mda obsesie sau pasiune sa-i spunem cum apucam doriti.

Cum vad unul il vreau, de multe ori ma abtin ca dehh bugetul asta si criza. :(
V-am mai zis ca mi-am luat un ceas si mama mobila de bucatarie - amandoua aveau acelasi pret si de-atunci mama credea ca ma potolesc. Wrongggg.

Dar azi am primit un ceas tare dragalas, il ador si-s mandra de el si de sister. Da de sis a mea, sa-mi fie sanatoasa si mereu darnica ca acum, cand l-am vazut am zis ca-l vreau si draguta de ea mi l-a trimis. Sa n-o iubesti???

Pai da sora-mea e numai una si e cea mai tare, sa-mi traiesti Mezdoca si inca o data multumesc mult pentru ceas, acum il scot la o plimbare prin oras.



P.S. Acum ma gandesc cu ce sa ma revansez fata de tine. Te pup draga mea.

Comments