Hai Romania!!! sau Hai Pa!!!

Am renuntat la tot pentru ei si...
Am renuntat la interesanta mea lectura - Fetele din Shanghai - tocmai cand povestea devenea mai interesanta, am renuntat la serialul meu cel nou, tocmai la episodul 4, am renuntat la o plimbare prin frumosul meu Sibiu, am renuntat la multe ca sa vad meciul. Sa vedem ce va fi.

Pana la min. 1 am admirat National Arena, cei mai bine cheltuiti bani pana acum in tara noastra, in ultimii ani.

No si ma pune ala mic, negru si cu cornite sa pun urmatorul comentariu pe FB - "Hai sa vedem cum luam bataie pe noul stadion... am zis."

Si-au si sarit pe mine care mai de care... vai de mine, dar singura mi-am facut-o. Acum astept fluierul de inceput, apoi pe cel de final si revin cu impresii. Sper sa nu ma enerveze comentatorii de pe TVR cum o fac de obicei.

Astept si tot astept si apare Inna??? WTF???

Gata incepe meciul, pardon imnul, acum meciul, vizionare placuta!!!


Comments