Nu m-am putut abtine

Femeile si shoppingul, cred ca mai mult nu trebuie zis. 

De cand exista si optiunea online e prapad, pur si simplu nu ma pot abtine si cu asta basta. De multe ori nu am fost multumita dar cand vine vorba de carti nu poti da gres si cum varianta mers in librarie, vazut, cumparat e mai incomoda (pour moi - comoditatea intruchipata) si cum elefant.ro nu m-a dezamagit, mi-am mai comandat inca 2 carti.

Am profitat si de promotia 2 + 1 gratis si uite asa m-am facut de o cartulie in plus, una pe care demult mi-o doream exact cu 0 lei + 10% reducere pentru celelalte 2 si transport moca ca-s clienta fidela (a 2-a tranzactie). N-am bifat sa mi le ambaleze frumos...off je oublie.

Nooo sister alege pe care o vrei din cele de mai jos, pentru ca tot nr.2 primesti. :D

1. "Adevarata viata de Gheise" - Mineko Iwasaki
2. "Walkiriile" - Paulo Coelho
3. bonus "Cea mai frumoasa carte din lume si alte povestiri" - Erich-Emmanuel Schmitt.

Acum astept sa le primesc, sa termin cele doua carti care ma asteapta pe noptiera...ufff.

Am mai observat inca ceva ca cei de la elefant.ro au cele mai bune preturi si trebuie sa precizez ca am conturi pe inca vreo 3-4 site-uri gen. Noroc ca merge faza cu recuperare parola ca niciodata nu stiu pe site-ul X ce pass am, ca da nu-s aceleasi... nici eu nu stiu de ce. :))

Comments