Oldies but goldies

Nu stiu daca este pe gustul vostru asa pentru o seara oldies, dar de ce nu sa ne riscam. Cum weekend-ul asta am planuri marete, nunta, deplasare, etc. schimb putin ritmul.

Episodul 3.
Edith Piaf (n. 19 decembrie 1915 - d. 10 octombrie 1963) cantareata, textiera, actrita si singura cantareata franceza pe care o ascult mereu cu placere.
Numele ei adevarat este Edith Giovanna Gassion dar ca orice artista care se respecta si-a luat pseudonimul "Piaf" (în argot-ul parizian = vrabie) cu ocazia debutului, în anul 1935. 

Soo, preferta mea este si va fi mereu "Non, Je ne Regrette Rien" (daca aveti vreodata ocazia sa ma puneti sa zic eu cu R-ul meu frumos - "je ne rrrrregrrrrrette rrrrrien")


Acum ca am inceput sa citesc pe wiki si sa ascult si alte cantecele de-ale ei, recunosc ca doar cele amintite mai sus sunt preferatele mele restu'  is too much for me, mdaaa fac parte din grupul (daca exista unul) celor care detesta limba franceza si n-am facut decat 12 ani si da mai sunt si rrrrrrr-ita.

Ne vedem la un vals, pe-nserate?!?

Comments