Azi nu pot sa zambesc

Mi-as dori dar nu reusesc.

De obicei zilele mele cele mai negre sunt zilele de vineri, iar daca mai este si 13 e fatal.
Niciodata nu m-am gandit la asta dar cam asa stau lucrurile in fumoasa mea viata. Lunea e zi de despartire, marti si miercuri nimic deosebit, joi zi de ... sa trecem peste asta ca poate citeste si cumnatu-mio si nahhh, iar vinerea zi neagra, mda zi de doliu national, sambata de distractie si duminica de leneveala.
Nu am facut din asta un obicei pentru ca nu-mi place rutina dar cam asta ar fi situatia daca ar fi sa fac un recensamant al zilelor.
Nah azi e joi si e zi neagra, e zi de dat apa la soricei pentru mine si zau ca azi am cam dat. Clar oboseala isi lasa amprenta pe mine tot mai adanc si cert este ca desi ma abtin si incerc sa ma controlez tot mai mult, ba extra ma educ sa nu fiu asa transparenta azi nu mi-a iesit bine. Ziua a inceput prost si prost se si termina, cert e ca maine va fi mai bine.

Azi la prima ora am primit un mail de 10 pagini de la o frustrata care nu-si vede de viata ei o intereseaza viata mea (continua scumpa mea ca ma doare-n cot de tine).
La munca m-am certat cu toata lumea si la sfarsit de zi m-am certat si cu prietena mea. Imi pare rau. Chiar imi pare.

Partea faina, daaaa asta numesc eu fain, e ca acasa e cald si liniste, pustiu dar liniste, si linistea asta o sa tina pana duminica si bine-i Doamne. Clar faceam cu nervii daca trebuia sa vin acasa si sa am alt show.

P.S. Pentru ca trebuie facut ceva ca asa nu se mai poate revin cu o melodie pe care colegul mi-a dat-o de ieri, continuu si azi sa o ascult si parca lucrurile se schimba, le vad altfel, si-mi dau seama ca nu am nevoie decat de timp si liniste, parca si putina rabdare. Iar tu daca ti cu adevarat la mine nu poti decat sa ma intelegi pentru ca si eu te inteleg pe tine.

Comments