De prin filme adunate

Sper ca nu plictisesc lumea pentru ca eu una nu ma plictisesc deloc, dar nici nu doresc sa devina rutina. Totusi pur si simplu sunt momente in care nu ma pot abtine. Zilele trecute ma grabeam sa termin ceva treburi prin casa si mi-am lasat serialul preferat "on air" si din cand in cand mai ciuleam urechiusele.
La final am cautat "The sound of our footsteps carried away, And it's you and me, For always." cum sa nu o ascult pe repeat, cel putin pana termin de calcat hainele...
Si cand ma apuc de treaba eu chiar am, uffff cateodata chiar e placut sa calci hainutzele. :))

Comments

  1. Ciao sis poate mai vii si pe la mine la calcat haine ca eu sunt in greva si as vrea sa vad daca se calca si singure...pupiki

    ReplyDelete
  2. Sis as decola azi, dar proiectul vietii ma tine aici si ca o sora responsabila nu plec pana nu predau totul la timp. pup

    ReplyDelete

Post a Comment