Dialog cu o Babeta

Azi stateam in fata Spitalului Municipal si se apropie o Babeta la vreo 50-55 anisori si ma intreaba:

babeta: Sti magazinul ala care s-a deschis de curand pe Mihai Viteazu?
eu: Nu. (si fac doi pasi)
babeta: Cum nu sti, magazinul ala nou!!!
eu: Nu stiu.
babeta: Alaaa nou, mai e unul pe Rusciorului si unu in Turnisor.
eu: aaaaa, Lidl?!?
babeta: Daaaaa, vezi ca sti. Cu ce autobuz ajung acolo???
eu: Nu stiu. Dar acolo in statie sigur e o harta cu toate traseele. 
babeta: Nu stii??? Lasa ca ma duc sa le intreb pe babele din statie.
eu: WTF...alea-s babe, dar tu ce esti ? (imi venea sa-i zic vreo doua).

Pleaca si ma uit dupa babele din statia de autobuz ce era la 5 pasi de noi, erau trei doamne la vreo 55 - 60 ani. Daca alea-s babe, madame draga, tu ce naiba mai esti? Sau te crezi de o varsta cu mine? 

Wronggggg!!! Azi m-am simtit tinerica rau. :))

Comments