Intr-o zi ca oricare alta...

De aproape o luna in viata mea s-au schimbat multe, dar multe rau. Nu ma plang pentru ca multe schimbari au fost in bine.
De exemplu la munca am avansat in grad - io tai, io spanzur - implicit asta a dus la un numar des de sedinte, exagerate as zice eu, cert este ca ajung sa vorbesc de 3 ori despre aceleasi probleme in 3 sedinte diferite, cu oameni diferiti si la sfarsit ne reunim cu totii intr-o alta sedinta si ne prefacem ca n-am mai discutat si luam decizii, trebuie respectat graficul lucrarilor. Punct.

Dar sedinta de azi m-a dat gata. La sedinta: eu, sefu, colega si unul din beneficiari (ditamai directorul). Incepem, discutam, facem scenarii, prezentam n-spe mii de solutii, vedem care variante sunt eligibile, care nu si observa domnul director ca donsoara (io) sta in picioare, ca dehhh am vrut sa ma fac auzita. Si-mi zice "hai stai la mine in brate daca nu vrei sa stai pe scaun sau ti-e frica ca mi se scoala...." continuarea n-am mai auzit-o ca am iesit din sala de sedinte. N-ai cu cine mi-am zis.

Tot azi pe la ora 14:00, ma suna primarul meu "preferat". Da exista unul, care ma face sa cred ca o sa ies la pensie si proiectul pe care l-am inceput/terminat/predat/finantat in 2008 nici in 2011 nu s-a executat. Mai mult in vara am fost la Capitala la Minister si am obtinut finantarea, iar de-atunci eu inca modific la devize si tot scad de incep sa cred ca o sa ajung pe zero daca nu pe minus si tot nu se opresc. 
Am aflat multe chestii dubioase si cat de incalcite sunt caile Domnului pe la anumite ministere (nu ca ar fi o noutate)  si ce invarteli se vor face pe banii publici. Dar nici asta nu e o noutate. 
Si dupa ce proiectul meu a fost mutat de la unu la altu' ajung azi sa aflu ca dupa 3 ani trebuie sa-l mai predau o data (de 4-5 ori l-am tot predat si m-am saturat). 
Actualizarea si plotarea imi iau efectiv 3 zile bune si in momentul de fata nu-mi permit acest lux si ii zic primarului nervoasa dar fara sa zambesc ironic "IARRRRR" la care primesc replica "da stiu, sa-mi bag p... ca si eu m-am saturat de ei si de cate mai vor, mai suna-i tu o data sa vezi mai exact ce vor." Mdaaaa.

Tot azi, in drum spre casa, neatenta ca de obicei dau sa traversez strada, in loc nepermis, fara sa ma asigur ca dehhh vorbeam la telefon si ghici, vine unu cu masina ca din pusca, din reflex fac 2 pasi brusc in spate si ma opresc in masina fostului :))) sper ca n-am zgariat-o. Sunt cu capul in multe directii si inca am in minte graficul si termenul meu de predate...
Cred ca e de ajuns pentru azi. Maine trebuie sa o iau de la zero, alte telefoane, alte sedine, aceeasi oameni.

Comments