Limba noastra romaneasca...

Mult e dulce si frumoasa... (asa incep versurile daca imi amintesc eu bine).

Azi la lucru. Dupa cateva saptamani plictisitoare. Dupa multe zile in care se simtea tensiunea in aer. Dupa ce ni s-a tot zis ca suntem niste plictisiti sau prea tensionati, vine ziua de azi, cand colegul imi zici.

el: Esti cam ciufulita azi!!!
eu: Eu??? Hmmmm, la ce te referi??? (recunosc, azi parul era cam ciufulit, n-am avut chef sa-l aranjez prea tare de dimi, ca deh somnul cel mai dulce e atunci cand suna alarma).
el: Uita-te in dex si vezi la ce ma refer.

pauza scurta cat sa verific pe dexonline.ro nu ca nu stiam dar prea-i radea mustata.

CIUFULÍT, , ciufuliți, -te, adj. (Despre păr, pene etc.) Care este în dezordine, zbârlit. ♦ (Despre cap, p. ext. despre oameni sau animale) Care are părul în dezordine, zbârlit. – V. ciufuli
CIUFULÍT adj. deranjat, neîngrijit, vâlvoi, zbârlit, (livr.) hirsut, (pop. și fam.) burzuluit, (înv. și reg.) străflocat, (reg.) borz, borzos, buhos, buhuiat, vâlvoiat, zbârlog, zborșit, (Mold. și Bucov.) dupuros, (vestul Transilv.) sperlă, (Ban. și sud-vestul Transilv.) sperlit, (fam. și depr.) nețesălat. (Cu părul ~.)  

Citesc si fac pauza, citesc cu voce tare si deja in birou toata lumea e pe jos, jur ca asa scria acolo -  "a ciufuli veverita". 
Nu mai zic care a fost urmatorul cuvant pe care l-am cautat. :))) Mi-e rusine. 

Comments