Me and my sister

Imi scrie a mea sorela (pe mess) ca-mi citeste blogul, si cum nu ma lauda nimeni trebuie sa ma laud cu ce mi-a scris ea. Nu???

Ea: ciao
Je: ciao
Je: ce faci?
Ea: bileeeeeeee. tu?
Ea: citeam pe blogul tau
Ea: ce misto scrii

Je: bile si eu
Ea: imi place, exact cum esti tu.
Je: poti comenta acolo
Ea: si cum vb
Ea: imi place

Je: multumesc
Ea: tot timpul mi-au placut si scrisorile tale
Ea: ma faceau sa plang.


Explicatia:
1. Bileeee in loc de bine, ca Alecs nu stie vorbeste bine romaneste si unchi-so la invatat sa vorbeasca si mai bine. Indiferent in ce limba il intrebi "ce face", el tot bileee iti raspunde.
2. Cand sister a plecat in Spania si nu avea acces la net all day ii mai scriam din ani in Paste cate o scrisoare. Atat de frumos scriam de ea plangea mereu, vad ca inca nu a uitat. De-ar sti ea ce scrioare i-am scris cand s-a nascut Alecs ar plange si acum, dar pentru ca am ajuns si eu inainte sa vina nepotu' pe lume i-am trasmis live si am rupt scrioarea. Acum sigur ma va certa. 

Te pup surioara mea.

Comments