Oldies but goldies

Cum s-ar zice la noi la Sighi se poarta oldies, asa ca avem de ales pentru o seara de distractie, garantata, intre OldiesPub si Vintage. Nu stiu daca mai este valabila seara de oldies music din Liquid (vineri), whatever, nu ma intere' pe mine prea tare.

Si uite ca a venit toamna si cei de la Vintage s-au gandit sa se relanseze, asa ca au schimbat din decor si da-i cu Marea Redeschidere. Asta se intampla saptamana trecuta si pentru ca am primit nu una ci doua invitatii am mers si eu de control. Big mistake.

Prima impresie la doua minute dupa ce mi-am facut intrarea a fost sa ies. Ceata ca-n Vintage n-am mai vazut decat pe Cindrel. Unlike, big unlike.
La un moment dat m-am trezit la baie cu ochii rosii si foarte iritati si cum am nevoie pentru proiectul vietii (o sa va mai povestesc despre sedintele mele zilnice alta data) am hotarat eu si numai eu sa plecam.

Am cam dat-o in bara vinerea trecuta, m-am laudat prietenului meu din Bucuresti cu Oldies-ul care era cam gol iar muzica mult prea la maxim - pe la ora 1 si in Vintage era full, dar fumul era insuportabil, chiar si pentru fumatori. Stau foarte prost la capitolul ventilatie si aerisire. E ok pentru concerte si alte petreceri private.

Am ales sa ne plimbam prin oras. Avem un oras foarte frumos (asa mi s-a zis, nu ca n-as fi stiut).

Mnoo azi ma gandesc sa ma risc iar cu ceata sau cu sunetul???

U2 - October


Comments