The son of no one

Duminica, de obicei este ziua mea de leneveala, leneveala la greu.
Azi de-abia daca imi pot tine ochisorii deschisi sa vad un film si toate acestea dupa ce am vazut vreo 3, daaaa dupa ce am vazut 3 filme si am facut o mica plimbare prin oras mi-am amintit de fisele mele. Si ce-i mai placut intr-o frumoasa zi de toamna, duminica dupa amiaza?
Clar sa lasi munca pentru maine si sa ma pregatesc de un alt film.

Dintre filmele vizionate azi, doar unul mi-a atras atentia - The son of no one (Thriller, 2011).
Pe scurt despre film - un politist tanar este trimis sa lucreze in cartierul clasei muncitoare unde a crescut. Unde un vechi secret ameninta sa-i distruga viata lui si a familiei sale...da e un film tipic dar merita vazut.  Finalul deja l-ati intuit.

In distributie of course the best and only Al Pacino, Channing Tatum, Juliette Binoche si frumusica Katie Holmes (de data asta distribuita intr-un rol micut care nu o pune deloc in evidenta).

Enjoy.


Comments