Placinta cu dovleac a la Nicolle

Asa de bine miroase la mine in casa/bucatarie incat vecinii au dat iama la mine. Dar nu e loc de ei aici. :))

Azi le-am facut pe toate, mai exact am terminat cu listele vietii si in sfarsit stiu cate case am de racordat/bransat in Ocna Sibiului (AMIN!!!), mi-am permis luxul sa merg la meciul de baschet CSU Sibiu - CSM Giurgiu (79-74) - victorie noi, si cireasa de pe tort am facut fac de zor pentru PRIMA DATA IN VIATA MEA - Placinta/strudel cu dovleac.

La ora la care tastez placinta este inca in cuptor sper sa nu se arda...ar fi o premiera!!!


Mi-am amintit de ieri ca mai am in congelator neste foi de aluat gata cumparate - preparate de altii mai desteptii. :))) Avand in vedere ca habar n-am ce este prin casa/bucatarie ma mir ca stiam de foile respective, probabil am visat urat, en fin, stiam de foi, am vazut un dovleac in frigider si cum ma tot minte unu' priceput in ale gatitului ca-mi face o supa crema de dovleac si tot nu se anunta, am zis sa fac io ceva. Asa ca dupa meci m-am apucat de treaba.

Greseala vietii. Am scos aseara foiile din congelator, le-am cam lasat pana astazi la orele 20:00 la dezghetat, uitasem de meci si oricum mai devreme nu ajung acasa de cand cu mutatul in Palestina-Honolulu'. Si cum daca nu e mama, nu-i nici papa, foile mele s-au cam lipit. Dar fata descurcareata si modesta am scos-o la capat. Acum astept rezultatul.

Maine le duc si colegiilor sa guste, sper sa traiasca sa ma laude, oricum indiferent ce gatesc eu, nici batuti n-ar zice"daaaaa e bun, wow ce te sti", mereu zic "ce se pricepe maica-taaaa". 

Revin cu pozele:


 p.s Cookie doing cookies. :)))

later edit. Cica a fost buna dar niciunul n-a picat pe spate...fapt ce ma face ca sa nu uploadez pozele cu rezultatul final, pudrat si aranjat frumos pe farfurie. Mdaaa...data viitoare babau le mai da ceva. 

Comments