The Smurfs (2011)

The Smurfs sau in traducere libera pur romaneasca Strumfii, trebuie si cred ca e incadrat in categoria filmelor de vazut cu si numai in compania Strumfiilor. Asta daca ai unul, daca nu il inventezi.

Si cum strumful meu preferat e la vreo 3000 km distanta - nepotu' Alecs - am apelat la strumful 2, naspa ca el e in Germany si sper ca nu citeste aici, pentru ca in gluma ii zic Stumful si daca afla ca mai si vorbesc despre el clar mi le iau.
Asa ca in lipsa de strumfi si in lipsa de ocupatie m-am uitat la  filmuletul animat pe jumatate. 

Ce sa zic despre el, mi-a amintit de copilarie, mi-am dat seama ca imi este foarte dor de micutul Alecs - care a devenit grande, azi maine face 4 anisori, mi-am amintit cat de frumos e sa dai in mintea copiilor si cum e sa petreci o dupa-amiaza nefacand mai nimic. In rest nimic. Pentru maxima distractie si o evadare in lumea kinderilor va recomand The Smurfs (Comedie, Animatie, 2011).


Enjoy and learn!!!

p.s. Daca si Puss ar fi asa de rau ca Azrael mata lui Gargamel eu as face-o tocana!!! Am strumfzis. :))

p.s.2 Ar fi mers vazut 3D dar merge si HD.

Comments