Toate cadourile sa vina la mineeeee


...da da da toate toate.

Nici nu am intrat in luna cadourilor, doar in Postul Craciunului, ca au si inceput sa curga cadourile pentru subsemnata care mai are putin si isi serbeaza ziua de nastere, onomastica, etc etc etc.

Sister impreuna cu Alecs si cumnatelul au fost primii, daca e sa iau dupa felicitarea trimisa, cadoul e din 11.11.2011, zi cu ghinion? Sfarsit de lume? Poate pentru altii pentru mine zi de cadooo. Le multumesc din suflet ca au fost tare draguti si nu m-au uitat nici anul asta. Pacat ca pe 3 nu vor fi alaturi sa papam cate o felie de tort, deja mi-e dor de ei si o sa-mi fie si mai tare ca anul asta sarbatoriile le voi petrece aici si nu cu ei ca anul trecut.
Printre multe altele am primit si blanosii astia de care nu ma mai despart nici cand stau in pat.
Ieri draguta de Cri mi-a adus cadoul de Craciun din  tariile calde. Printre multe altele un glob tare dragalas, asta ma face sa visez la Craciun, cozonac si Mos Craciun. 

Ahhh anul trecut in Spain a venit Mosu' si mi-a adus cadouri, oare anul asta ma viziteaza???

Globul de Craciun, de-as primi si calul ar fi super.
 Daca da vreau sa-i spun ca mi-as dori ca proiectul meu sa fie ok si sa nu-mi creeze probleme (primul meu proiect important), mi-as dori bratarica aia pe care O. sigur nu a tinut-o minte, ufff sunt in pana de idei dar revin cu lista. :d
Oricum pana la ziua mea este timp suficient sa le zic fetelor si celor dragi ce dorinte crete mai am. Voi ce cadou imi faceti?!?

Comments