Hai PA 2011!!!

Daca toti si-au facut retrospectiva, pot eu sa ma las mai prejos? Tocmai eu. :))
Nope!!! Dar o fac mai light.

2011 a  fost un an frumos, a inceput frumos si departe de tara asta (are rost sa ma mai laud ca am fost la scumpii mei in Spania? sau se stie, cred ca da) a inceput cu sampanie si Sangria, a continuat asa si am un felling ca tot asa se va incheia. Nu-i rau deloc!!! Ici 'colea condimentez io.
 A fost un an bun pe toate planurile, am invatat multe, am realizat multe, am cunoscut oameni frumosi, altii m-au dezamagit, altii m-au surprins, dar in viata totul este trecator si am invatat ca orice ar fi viata merge inainte. Cateodata nu este foarte usor dar daca ai pe cineva aproape, la greu, vei vedea ca e mult mai usor. 
Am vizitat locuri frumoase cu aceeasi oameni dragi mie. Am descoperit locuri noi si am inca un loc in care o sa ma reintorc cu drag - Biertan.
Tot anul asta m-am dat pe bicicleta dupa o pauza de 10 ani si am avut o tentativa de a invata sa inot (poate la anu' reusesc si eu minunea). Am urcat sus la Iezer si cand zic urcat va zic ca usor n-a fost, dar nu regret nici o secunda drumetia noastra, am fost cu masina pe Transalpina dar parca nu are acelasi farmec daca nu depui o urma de efort, daca nu simti sudoarea si febra musculara.

Wow cate am mai facut si anul asta, dar ma opresc aici. Planuri pentru la anu' am dar de ce sa plictisesc cititorul, ca le stiu eu e suficient.

Anul asta a fost bun, ma bucur ca se termina pentru ca astept noile provocari!!! Si nu-mi pare rau ca pleaca 1 pentru ca vine 2. (te-ai prins oare???)

La multi ani si 2012 sa fie exact cum vi-l doriti.

Comments