I'm cooking sau pe romaneste cucaresc

Stau in bucatarie, rontai dintr-un biscuite si imi savurez cafelutza cat astept sa mi se faca fripturica. Spre mirarea veciniilor (cineva gateste la parter si d-na proprietara nu este la domiciliu, aka mama) si a mea azi gatesc, trebuie sa manance si gurita mea ceva.

Si de paste, orez, cartofi prajiti m-am saturat, iartul Activa mi-a ajuns, cafelutza oricum este si Cola la fel, dar parca trebuie sa ma alimentez si eu mai sanatos. Si daaa mama mi-a lasat frigiderul plin, dar deh cand ti se pune pata pe ceva poti sa rezisti? Un sagetator nu prea. :)))

Si mi s-a pus pata pe pieptul de pui care sta la loc de cinste in frigi' special pus la vedere de mama, poate poate imi face cu ochiul si da mi-a facut. Si plecand de la o jumatate de piept de pui (suficient pentru 3 mese for me) am inceput sa gatesc...cum ma laudam si pe fata-carte. Reteta aleasa este piept de pui umplut cu branzica. Acum e la cuptor, cica-l pazesc, sper sa nu ard sau sa dau foc la casa. :))

Normal ca m-am apucat de treaba si habar n-aveam daca exista marar in casa si daca as avea cu ce sa bat putin pieptul, de pui, noroc tot cu mama ca prin telepatie (asa comunicam de bine, parca simte ca puiul ei are nevoie de ea) ma suna si o intreb daca avem asa ceva (marar nu dar e ceva verdeata la congelator, gasit, folosit) si da toporul cu care as putea sa-mi ucid dumsmanii e la ei la tara dar gospodina priceputa ce este are si unul de rezerva special pentru asta (gasit, folosit). Acum ca tocmai am scapat si de vecina bagareata unde-i maica-ta?, cum sa nu fie acasa, cine gateste ca simt mirosul?...la care eu modesta, ii zis ca am luat ceva de la KFC si tocmai ce l-am reincalzit la microunde...aaa ma si gandeam...hai pa!!!

Acum astept si astept!!! Sunt pregatita cu furculita si cutitul si cola in fata...sa vedem, ne place sau ba!!! 
Noroc cu magicfm si mirosul asta frumos ca inca putin si adormeam. 
Pofta buna, noua!!!

Later edit. Tadammm, rezultatul final, cica comestibil, s-a lins pe bot de la salata, se stie!!!




Comments