She's the one.

M-am laudat pe Fata-carte, acum o fac si aici, daca afla ma omoara. 
Verisoara mea cea draga, Luciana Alina Puscas pe al ei nume (varsta nu o mai stiu si oricum nu e frumos sa o spun) este vedeta familiei. Buni zicea mereu ca seamana cu mine ca doua picaturi de apa si asa ma enervam cand o auzeam. Azi Luciana mea studiaza la Conservator la Bucuresti, nu prea sunt la curent cu amanuntele dar mi-au dat lacrimile cand am ascultat-o intr-un an la un concert, e buna rau. Acum continua sa ma uimeasca si sunt sigura ca Buni ar fi mandra de ea, mereu zicea ca micuta are stofa de cantareata. Deci clar nu are cu ce sa-mi semene, mai ales zilele astea cand am voce de bariton si nu soprana...m-am intalnit cu tigrul si am ramas fara voce. :))

„Elitele pot avea sanse, dar depinde si de oamenii din jurul lor care le apreciaza sau nu efortul" Luciana Alina Puscas spunea ea acum ceva timp cand a participat la concursul "Premiaza-ti elitele!!!", intreg articolul aici.

In fiecare an sincer va spun ca astept Craciunul si colindatorii cu mare drag, mai ales cand ma colinda micuta mea, cu tot familionul ei. Anul trecut am ratat momentul pe motiv de vizita la sister pe meleaguri straine, anul asta sper ca vine cu colinda. La TV deja a facut-o. Luciana e gagicuta aia micutza (am zis eu ca nu seamana cu mine) cu caciulitza alba. Faina fata (aici imi seamana).


Si inca o micuta din familie de care sigur multi sibieni au auzit Dominique Simionescu a fost ajutata la lectiile de canto de Luci. Bravo fetelelor!!!

Comments