Strop de teatru

Sambata dupa o lunga pauza am revenit in sala Teatrului "Radu Stanca" la spectacolul "Femeia tinta si cei zece amanti" de Matei Visniec, regia Claire Dancoisne, Franta, coproductie a Teatrului National "Radu Stanca" Sibiu si a Teatrului "La Licorne".
Sambata am luat cu noi si 2 persoane care n-am mai pasit intr-o sala de teatru din gimnaziu si spre marea mea surprindere nu numai ca le-a placut foarte mult piesa, dar au fost si cei mai atenti la detalii. Eu recunosc ca n-am stiut ca pe scena au fost doar 3 actori, ei da.

In distributie Diana Fufezan, Cristina Ragos si Ciprian Scurtea sunt aruncati intr-o intriga suprarealista a unui universul absurd, cu masti si marionete, putin confuz si cu un final neasteptat, cel putin pentru subsemnata. De ce se termina asa brusc??? De ce "Femeia tinta" nu a continuat alinarea durerii pana la final...

Pe scurt despre piesa de la unul din domnii care au fost in premiera la teatru - Inspectorul delegat sa verifice normele PSI (zice el) este condus si invitat in "Casa ororilor" de catre Toni (personaj interpretat de Ciprian Scurtea) unde se ascunde "Femeia tinta", sotia lui Toni, care are un ochi strapuns de un cutit (de sotul gelos) si madame trebuie sa seduca in fiecare noapte, zece amanti penru a-si alina durerea.
 
Va invit la teatru, daca baietii au spus ca piesa le-a placut si ca revin, nu pot decat sa inteleg ca au trecut testul, incercati si voi.

Comments