Vine sau nu vine Mosu'?!?

Dupa cum spuneam ieri, anul acesta ne-am hotarat sa facem pe Mos Craciun, asa ca am tras fiecare cate un biletel si fiecare ii ofera un cadou anonim persoanei extrase. Anonim pana colegul B. se apuca in gura mare sa zica ca el ii cumpara anul acesta cadou secretarei. Hellooooo guraaaaa!!!

Azi credeam ca o sa ajungem la munca si ne vom aseza frumos toate cadourile sub bradut, ca vom asculta pe dl. Hrusca si ca punem punct unui an lung si prosper.

Pauza lipsa. Sefu n-a cumparat inca cadou, celalalt sef  (in compania noastra sunt multi sefi, la propriu si la figurat) e plecat din Sibiu si ajunge doar azi la ore 21-22, naspaaaa ca nu am rabdare pana atunci. Suparata m-am dus sa cumpar bomboane pentru pom, am luat, si cica-s expirate. Ca au un gust oribil (desi eu le-am ales special ca aveau aroma de mar si scortisoara) naspa va fi cand le va gusta papacito ca si pentru el am luat.

Cadouri pauza, bomboane expirate, bradul arata horror (sa nu cumva sa afle colega ca-mi da omoru') ce se mai putea intampla...sa-mi expire mie licenta de NEM (programul in care lucrez) motive suficiente sa-mi iau liber pana in ianuarie. YEEEEEEEEEEEEE!!!!

Maine fac o deplasare pana la birou, cat sa vad daca Mos Craciun e darnic anul acesta?!? Acasa deja ma asteapta un cadou, Doamne luna asta (care a inceput inca din noiembrie pour moi) am primit o groaza de cadouri si am avut parte si de surprize foarte placute...totul ar fi fost super ok daca cateva mesaje nu imi erau expediate, dar traiesc si cu ele. Viata e roz...

La voi vine Mosu'???

Comments