Vocea Romaniei. Finala

Vocea Romaniei ramane pe departe cea mai buna emisiune - concurs din 2011. Si nu o zic doar eu ci prietenii mei, prietenii prietenilor mei, lumea de pe FB, lumea de pe Twitter, lumea in general.

ProTV le-a cam dat clasa celor de la Antena 1 cu al lor XFactor. Aseara am vazut si eu cateva minute din XFactor - Decizia si sincer si eu daca eram acolo faceam fata. Si pe cuvant de cercetas la capitolul cantat e mai bine sa ma limitez la cantat sub dus. Foarte nepregatiti xfactorisii astia dar na cu asa antrenor - Morar ce pretentii sa ai.

Mnoo acum stau stam si ne uitam cu sufletul la gura la Finala Vocei Romaniei. In cateva momente aflam cine e The Voice Io, personal, sper sa fie Dragos sau daca e sa votam marketing-ul si decolteul as vrea sa fie Stefan Stan. Vedem imediat.

Pana atunci nu pot sa zic DECAT (aseara un oltean de la Craiova m-a invatat cum sta treaba cu DECAT in propozitie, fara cica n-are farmec, asa ca DECAT sa fie) atat - oamenii care au cautat si au ajuns aici la mine au dat pe search - Vocea Romaniei. X Factor niet!!!

Deci sa fie Vocea Romaniei incontinuare.

Later edit. Castigatorul este dupa cum bine stiti Stefan Stan. Cum zicea cineva pe blogul lui s-a votat cu organul (si femeile pot). Parerea mea ramane aceeasi (nu s-a destramat mitul asta nici de data asta) decolteul e cheia spre succes. Eu n-am dat gres niciodata, dar parca la barbati sa functioneze is too much. 

Comments