Sa o dam putin in potugheza. Melodia de azi

Am eu o mare slabiciune pentru limba asta, hai ca suna misto libertad, felicidad, delicia sau ai se eu te pego. Ori ba???

Inca nu am ajuns pe pamant portughez desi prin 2006 am fost la o aruncatura de bat. Cand am vizitat A Coruna eram cat pe ce sa trec granita, dar cum eram intr-o companie nu foarte placuta si eu nu foarte pizti mi-am dat pasaportul pierdut sechestrat de sister ca sa fiu sigura ca asa nu se risca nimeni sa treaca granita fraudulos. Ei spaniolii erau in UE dar noi romanii pe-atunci visam, vis care a devenit realitate chiar la 1 ian. 2007 (s-au pe-atunci).

Am totusi pe frigi un magnet din Porto si cine stie intr-o zi o sa ajung si acolo...intre timp ma delectez cu M.T. si a lui melodie care l-a terorizat pe sefu' in seara de rev' cu "demisia, demisia..." desi e clar "delicia, delicia..." si mai nou am mai dat de o melodie la care sincer imi place doar inceputul, dialogul dintre cei doi - Anselmo Ralph - Nao me toca. Dar daca o mai ascult de vreo cateva ori sigur o sa incep sa o ador. :))

"Eu te disse que eu era inocente baby,
e não era esse homem que dizias ser,
mas o teu ciúme no teu ouvido pôs algodão.
Eu te disse que te amava e tu sem noção,
eu fui chamado burro por lançar a tua canção,
mas não me importei e me dediquei de coração..."

Misto nu?!? Ar mai fi multe cum ar fi Toranja si tot asa...

Comments