Visit Germany. Ziua 2

Ziua 2 a inceput putin cam devreme, mai ales dupa o noapte agitata. Totusi desi ne-am culcat tarziu, toti am fost prezenti la micul dejun si toti foarte odihniti, cel mai bun lucru a fost ca fiecare am avut camera lui...n-a fost nevoie sa impart baia si telecomanda. Boieriiiiieeee taica!!!

La orele 9.00 fix pe ceas, ca asa-i la nemti, punctualitate si seriozitate (asa cum ar fi ideal de s-ar intampla si la noi) eram cu totii in taxi pentu a fi dusi de la Hotel Maritim la Sediul KSB din Halle.

Ce sa zic, a urmat o serie de prezentari despre KSB, Pompe, pompe si iar pompe, apoi o mica sesiune foto si neasteptata vizita in fabrica. Pentru o persona ce nu are legatura cu pompele poate fi plictisitor dar mie una mi-a placut, in special demonstratia prezentarea dl. Schenker si ale lui statii de pompare cu separare de solide. Ce sa mai zic...mi-a spalat creierul. KSB is the best. Iar dl. Schenker m-a cucerit cu al lui farmec si al lui simt al umorului. Rar dai de oameni ca el. Foarte rar.

A urmat o masa imbelsugata cu specific cehesc, multa bere si vin dupa gust. Seara s-a terminat cu o vizita in oraselul mic si cochet, iar o parte din grup s-a bucurat de o sesiune de sauna (la care eu am zis pass deoarece la ei se poarta nudul) si la mine au ce admira...dar invers ba. :)) 

Am preferat sa dorm putin ca urma desteptarea la orele 5.00 ca aveam un avion de prins spre Koln si am zis ca ar fi cazul sa nu ne riscam sa-l pierdem.

Mr. Schenker in plina actiune, un om haios n-am intalnit pana acum.

Mother and baby pump.

Asta ar fi un mesaj pe care l-as adresa celor care ma calca pe nervi...kiss...

Halle, 2012



Asta am papat io, yammiiiii.



Comments