Chec a la Nicolle

Cum Orin m-a rugat sa postez reteta mea de chec, daca am timp si acum de cand sunt accidentata si obligata sa stau mai mult in pat (pentru ca inca doareeeee) si aseara am cam abuzat - tocuri, dansat, dormit ca printesa pe 10 perne doar sa dorm pe partea stanga, acum doareeeeee. Inca o chestie, din toti pantalonii pe care-i am tocmai pe aia foarte skinny m-am gasit sa-i port...sufera baba la frumusete. :((

Soo, cum timp am, sa incepem.

1. Eu fac chec de cand eram prin liceu, niciodata nu am tinut cont de cantitati, adica totul era pus la ochi, sper ca daca cineva face vreodata chec dupa reteta mea sa-i creasca si sa fie the best. Mie mereu mi-a iesit bine. Si daaa e comestibil.
2. Ingredientul de baza - multa dragoste. Altfel nu va apucati.

Reteta a la Nicolle:
- 3-4 oua (depinde si de tava, eu folosesc 2 micute - nu alea de cozonac)
- 200 gr. zahar
- 1 pahar de lapte
- 2-3 linguri de ulei
- praf de copt
- praf zahar vanilat (ala bourbon de la Dr.Oetker e the best)
- cacao
- faina cat cuprinde ( 250 grame)
- coaja de lamaie sau portocala rasa (secret de la mamuca mea)

Se freaca ouale intregi cu zaharul, se pune un pahar cu lapte, linguritele cu ulei, se adauga praful de vanilie, coaja de lamaie da gustul acestui chec, se adauga praful de copt nestins sau stins (io am vazut la o tanti care face praji' pentru nunti ca nu-l stinge ci il amesteca cu 2 lingurite de faina) si la final faina pana se obtine o pasta groasa. Se pune pasta obtinuta in tava tapetata (noroc cu foile de copt) si se opreste un sfert in care se adaga cacao se amesteca bine si aceasta se pune in tava.

Mnoo aici incepe distractia, nu am rabdare cat sta checul la copt, niciodata nu l-am ars (ard doar camasile cand le calc) dar nici departe de asta nu am fost.

Si de data aceasta a iesit foarte bun, putin cam dulce, dar beau cafeluta cu mai putin zahar. Nu am reusit sa-i fac o poza ca l-am papat prea repede.

Orin sper ca vei face cel mai bun chec ever pentru tine si strumfii tai. Sper ca am fost de ajutor. 

Comments

  1. Mulţu că ai pus reţeta, o să dau de ştire cînd îl pun în practică.
    Şi, fă-te bine, nu ştiam că eşti accidentată! Uuufff, acum văd că ai fost la Vunk, eu i-am ratat cu graţie... din nou...

    ReplyDelete
  2. Cu pla, daca mai ai intrebari nu ezita.
    A fost fain concertul. Data viitoare nu-i mai rata. :)

    ReplyDelete

Post a Comment