Destinatie de vacanta. Halle, Germania

...sau destinatie de delegatie, in cazul in care va doriti sa vizitati fabrica KSB sau altele, sigur mai sunt in zona.

Micutul orasel m-a cucerit de cum am ajuns, desi eram obosita (plecasem de la 6.00 AM din Sibiu si era in jur de 23.00 PM in Halle) dupa o masa copioasa am preferat sa ne plimbam pana la hotel prin centru. Dl. Kohler de la KSB mi-a tinut o mica lectie de istorie pret de cateva minute vazand cat de fascinata eram de catedrala si centrul orasului.

Cred ca puteam sa stau sa-l ascult o saptamana intreaga, la fiecare poza facuta imi spunea cate ceva. Despre Halle as scrie multe dar ma rezum la poze...cu precizarea ca regret ca nu am un aparat profesional...offffff.









Inca astept pozele de la colegii mei (alea profiiiiiiii).



Comments