Eu recomand - Poarta Schei 4.

Daca tot v-am recomandat un loc unde sa va savurati cafelutza, in Brasov, si ca tot mi-a amintit Cori de acel restaurant unde am fost rasfatata, hmmm nu doar eu ci si papilele mele gustative notati -  Restaurantul Poarta Schei Nr.4. Mnooo acum astept recomandarea voastra dar sa fie in Timisoara.

Pentru ca tema concursului era "o zi de rasfat ca in Paris" am fost normal la un restaurant cu specific frantuzesc, pentru a simti magia bucatariei frantuzesti. Sunt enervanti frantuzii astia, nu doar ca au cele mai luxoase parfumuri si cele mai renumite vinuri, dar stau si foarte bine la capitolul bucatarie. M-am rasfatat cu terrine de foie gras, rata cu portocale si la desert am ales mousse au chocolat, acompaniate cu sampanie, plus o degustare de vinuri speciale de colectie (ideea era sa fiu data pe spate si probabil eu si Mada sa plecam tinandu-ne de pereti). La final, cireasa de pe tort - la desert mi s-a adus o sticla de Bas Armagnac - Cognac - care avea exact varsta mea...si uite asa ni s-a pus capac. 

Eu & Mada, iar daca binevoieste Ionut primim si celelalte poze.
Am mai primit cadou de la patron, un om tare dragut foarte pasionat de vinuri, care a tinut sa-mi spuna despre fiecare vin degustat cate ceva, dar eu si Mada deja eram prea rasfatate. Normal am ales sa ne imbatam impreuna (si da stiu ca veti spune ca vinul la degustare nu se bea dar dl. Bachide mi-a recomandat sa beau tot).
Cori mi-a zis ca l-a cunoscut si ea, si ca este la fel de dragut nu doar cu divele rapite ci cu orice client care-i trece pragul. 

La plecare am primit si o carte (scrisa de Dan Mircea Cipariu) dedicata acestui restaurant si mai ales jupanului - Don Viorel Bachide "om subtire, cu mustata neagra" dar nu in ultimul rand noua celor care le pasim pragul si ne lasam rasfatati.

 Este un loc unde am sa revin mereu si de fiecare data cand mi se ofera ocazia, il recomand cu caldura.



Comments